Életképek

Címlap

PAPÍRGY?JTÉS!!!

JÚNIUS 10. szerda

7-16 óra

Kérjük és el?re is köszönjük a tanulók és szül?k segítségét a Diákönkormányzat támogatására.

Kalmár László Matematika Verseny

A TIT Kalmár László Matematika Verseny országos dönt?jében Török Ágoston 5.A 4. helyezést ért el. Felkészít? tanárok: Varga József és Brenyó Mihályné.

Az angol felmérés eredménye

Az angol felmérés eredménye az alábbi linket tölthet? le: Eredmények

Tájékoztató a Kecskeméten működő gyülekezetek elérhetőségeiről

 

Kecskeméten működő gyülekezetek elérhetőségei

 

Gyémánt Út Buddhista Közösség Kecskeméti Meditációs Központ

6000 Kecskemét, Széchenyi krt. 7/D

Gódor Emőke kapcsolattartó

20/2499-422

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Hetednapi Adventista Egyház Kecskemét

6000 Kecskemét, Liszt Ferenc u. 28.

Nt. Simon István lelkész

30/6643-092

Hoffer István

 

HIT Gyülekezete

1103 Budapest, Gyömr?i út 69.

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Pap László központi koordinátor

30/206-4460

 

~ Kecskemét

6000 Kiskőrösi út 5.

Deák Péter gyülekezet presbitere, hit és erkölcstan tanár

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Kecskeméti Baptista Gyülekezet

6000 Kecskemét, Szent-Györgyi Albert u. 23.

Nt. Mike Sámuel lelkipásztor

20/886-0639

Vetési Kornél kapcsolattartó

20/8861-992

 

Kecskeméti Evangélikus Egyházközség

6000 Kecskemét, Szabadság tér 3.

76/323-506

20/824-3391

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Nt. Kis János lelkész

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Nt. Hulej Enikő evangélikus lelkész

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Kecskeméti Pünkösdi Gyülekezet

6000 Kecskemét, Klapka u. 9-11- 1. emelet

Szerdi Szilárd lelkipásztor

06 20 426 4479

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Kecskeméti Református Egyházközség

6000 Kecskemét, Szabadság tér 7. Pf. 129.

Nt. Varga Nándor Elnöklelkész

76/500-389

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Pál Ferenc hittanoktatásért felelős lelkipásztor

06 30 205-3094

 

Kecskeméti Római Katolikus Főplébánia

6000 Kecskemét, Plébánia köz 1.

Dr. Jeney Gábor plébános

76/487-501

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Fekete Gábor diakónus

30/457-7031

 

Magyar Görög Katolikus Egyház

6000 Kecskemét, Fehér utca 1.

76/403-778

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Feczák László szervez?lelkész

30/742-6270

 

Magyarországi Jehova Tanúi Egyház

a hitoktatást saját gyülekezeteiben látja el

Csókás Ferenc városfelvigyázó

6000 Kecskemét, Ipoly utca 29.

76/320-565

Galló Zsigmond Kecskemét- Kelet Gyülekezet koordinátora

6000 Kecskemét, Brassói utca 22.

 

Ortodox Egyház

Borisz atya egyedi megbeszélések alapján fogja majd a feladatot ellátni.

Kecskemét, Széchenyi tér 9.

30/2066-748

7377-35

 

Zsidó Hitközség

nincs közvetlen kapcsolat

6000 Kecskemét, Nagykőrösi utca 8.

Prof. Dr. Grósz Andor elnök

 

Magyarországi Zsidó Hitközségek Szövetsége
        MAZSIHISZ

Cím: Oktatási Osztály
        1075 BUDAPEST
        Síp utca 12.

E-mail: 
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Telefon: 
413-55-00/254 mellék
        413-55-78 (közvetlen)

Oktatási Osztály vezetője: Csillag Ferenc

 

A gyülekezetek elérhetőségei az alábbi linken tölthető le: Gyülekezetek elérhetőségei

 

 A hit gyülekezete a hitoktatás szolgáltatásával kapcsolatban további információk itt találhatók:

http://www.hiteserkolcstan.hu/

https://m.youtube.com/watch?v=MdEJxPwfkQ8

Adventista hitoktatás

Baptista Hittan

Evangélikus hit- és erkölcstan

Katolikus hit- és erkölcstan

Zsidó hit- és erkölcstan

 

A református hittanoktatásról szóló tájékoztatót az alábbi linken érhető el:

http://krek.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=1072%3A2014-03-31-07-57-32&catid=12%3Ahireink&Itemid=177&lang=hu

Évfolyamelső

A Bányai Júlia Gimnázium nevelőtestülete Évfolyamelső címet alapít

  1. Az Évfolyamelső cím az iskolai teljesítményben is megmutatkozó szorgalom és tehetség elismerésére hivatott.
  2. Évfolyamelső minden évfolyamon egy és csak egy tanuló lehet.
  3. Az Évfolyamelső címet az kapja, aki szorgalma, tudásvágya, órai aktivitása, tanuláshoz való hozzáállása, tanulmányi versenyeredménye, év végi bizonyítványa alapján az évfolyamon a legjobb.
  4. Rossz és változó magatartású tanuló nem lehet Évfolyamelső.
  5. Az Évfolyamelső címet 5.-11. évfolyamon a tanévzáró ünnepségen, 12. évfolyamon a ballagási ünnepségen az iskola igazgatója vagy megbízottja adja át.
  6. Az Évfolyamelső személyéről a(z évfolyamonként) két osztályfőnök javaslata alapján az évfolyamon tanító tanárok döntenek.
  7. Az Évfolyamelső oklevelet és egy reprezentatív, gravírozott tollat kap ajándékba.

 

Bányai Júlia-díj

 

A Bányai Júlia-díj odaítélésének elvei

 

 A díjat az iskola fennállásának 50 éves évfordulójára alapította a nevelőtestület az 1998/99. tanévben a nyolc éven át kiemelkedő tanulmányi eredményt elérő tanulók számára.

 

A díjat a ballagáson nyújtja át az igazgató a mindenkori végzős diákok közül azoknak, akiket a nevelőtestület az évfolyamon tanító szaktanárok javaslatát figyelembe véve arra érdemesnek ítél az alábbi szempontok alapján:

1.Tanulmányi eredménye a nyolc év folyamán kiemelkedő volt (4,7 – 5,0 között).

2. Az OKTV-n, OÁTV-n illetve ezeknek megfelelő szintű versenyen 1-20. helyen végzett, és valamely helyezését az utolsó négy évben érte el. (Az alsó négy évfolyamon elért eredményei is figyelembe vehetők, de nem elégségesek.)

ÉS/VAGY

Több közép- ill. felsőfokú nyelvvizsga bizonyítvánnyal rendelkezik vagy kiemelkedő tevékenységet végez a művészetek, kultúra, sport területén (néptánc, ének, hangszeres zene, képzőművészet stb).

 

Magatartása ellen a nyolc év folyamán jelentős kifogás nem merült fel, tanárait, osztálytársait tiszteli, az osztály- és iskolaközösség érdekében –lehetőségeihez mérten– feladato(ka)t vállalt.

 

A döntést a nevelőtestület hozza a 12.évfolyam jegyeit záró értekezletével egy időben.

IMIP - Éves értékelés


AZ ISKOLAI MIN?SÉGIRÁNYÍTÁSI PROGRAM ÉVES ÉRTÉKELÉSE

2011/20112. tanév

 

Az IMIP végrehajtásának éves értékelését az intézmény ellen?rzési, értékelési rendszerének összefoglalója alapján elvégeztük, melynek eredményét az alábbiakban ismertetjük.

Ebben a tanévben kiemelked? jelent?ség? feladatunk volt a XXI. Nemzetközi Magyar Matematika Verseny megrendezése, amely 2011 júniusától 2012 áprilisáig folyamatos feladatot adott.

TANULÓK

1.Tanulmányi munka

Az éves munkaterv, a pedagógiai program és a tanmenetek szerint folyamatos volt a munka. Ellen?rzése a dokumentumok (elektronikus napló, ellen?rz?k, stb.) alapján rendszeres volt. Az iskolai tanulmányi átlag 4,381,az utóbbi három évben évente kb. 0,05-dal emelkedett.

2.Tanulmányi versenyek, eredmények

Mellékeljük az ez évi versenyeredményeket, amelyek h?en tükrözik ezen a területen az IMIP-ben és a pedagógiai programban rögzített célkit?zések teljesülését (a tanév végi beszámoló melléklete).

3.Magatartás, szorgalom.

Folyamatos volt az együttm?ködés az egy osztályban tanító tanárok között. A tanév folyamán kétszer, a félévzáráskor az egy osztályban tanító tanárok konferencián egyénenként értékelték a tanulók magatartását, szorgalmát, el?menetelét, és személyiségük fejl?dését. (Magatartás átlag: 4,46, szorgalom: 4,34.)

4.Fegyelem

Amikor szükségesnek ítéljük, rendkívüli szül?i értekezletet és iskolagy?lést hívunk össze.

Azt állapíthatjuk meg, hogy az iskolai fegyelmi helyzetre folyamatosan figyelnünk kell.

Az ügyeleti rendszer folyamatosan m?ködik, naponta négy pedagógus ügyelt az óraközi szünetekben a folyosókon és az udvaron.

 

 

5.Jutalmazások (motiváció)

Évi két alkalommal, karácsonykor és a tanévzárón az iskola összes diákja el?tt oklevéllel, könyvjutalommal, az eredmények megnevezésével értékeltük tanulóink kiemelked? teljesítményét. A versenyeredményekr?l, a különböz? rendezvényeken iskolánkat képvisel? diákok teljesítményér?l az iskolai honlapon folyamatos tájékoztatást nyújtunk.

Kiemelked? tanulóink iskolai alapítványi ösztöndíjra pályázhattak, amelyet a tanévzáró ünnepségen kaptak meg. A diákok egyéb alapítványi támogatásra is pályázhattak tanulmányaik el?segítésére (pl. KöMaL el?fizetés).

A ballagáson három tanuló vehette át az iskola legmagasabb elismerését, a Bányai Júlia díjat, egy tanuló pedig Évfolyamels? díjat.

Az 5 – 11. évfolyam évfolyamels? diákja a tanévzárón vette át elismerését az iskola közössége el?tt.

Megvalósítottuk a bejáratnál a „dics?ségtáblát”, amelyre folyamatosan kikerülnek a legjobb eredmények és a legjobbak fotói.

6.Bels? mérések

A pedagógiai program szerint a 8. év végén megtartottuk matematikából és magyarból a bels? vizsgát.

7.Küls? mérések

A kompetenciamérés, melynek eredménye (a tanév végi beszámoló melléklete) mutatja, hogy iskolánk eredményei a nyolcosztályos gimnáziumok eredményeinél is jobbak.

PEDAGÓGUSOK

8.Munkaközösségi szakmai munka

Az éves munkaterv szerint folyamatos volt. Az egyes munkaközösségek vállalt feladataikat teljesítették. Pl. idegen nyelvi - m?fordító versenyek, idegen nyelvi karácsonyi party, francia délután, matematika feladatbank kialakítása az évközi mérésekhez, egységes értékelési rendszerhez, bels? méréshez, magyarból, matematikából bels? mérés,robotikából országos verseny szervezése, testnevelésb?l a mindennapos testnevelés megvalósítása (játékórák), sportnap, pontszerz? verseny matematikából, stb.

ISKOLA

9.Alapítványi támogatással folytatódott az osztálytermek kifestése, függönyök vásárlása.

10.Iskolai bels? szabályzatok

Ebben a tanévben folytattuk a bels? szabályzatunk alkalmazását, kiegészítését, finomítását, amelyben olyan szabályok találhatók, amelyek meglétét nem írja el? jogszabály, de az egységesség szellemében az iskolai életben fontosak. ABels? folyamatok szabályai dokumentum felkerült az iskola honlapjára, így a szül?k, tanulók és pedagógusok is érvényesíthetik a benne foglaltakat az iskolai élet különböz? területein.

11.Min?ségbiztosítás, intézményi önértékelés

Ebben a tanévben kiemelked? jelent?ség? feladatunk volt a XXI. Nemzetközi Magyar Matematika Verseny megrendezése, amely 2011. júniustól 2012. áprilisig folyamatos munkát adott, és az iskola elismert min?ségi munkáját mutatja. A legnagyobb feladatot a támogatók keresése jelentette.

A versenyt 2012. március 14-18 között rendeztük, amelynek lebonyolításában a matematika munkaközösség irányításával az egész tantestület részt vett.

E tanév végén elégedettségi vizsgálatot végeztünk a 12. évfolyamosok körében. 15 kérdésb?l álló kérd?ívvel és 3 kifejt?s választ igényl? kérdéssel vizsgáltuk meg az elégedettségüket a Bányaiban töltött 8 évr?l.

Terveink szerint a vizsgálatot minden évben elvégezzük.

12.Pályázatok

Az iskola a tanév folyamán több sikeres pályázatot nyújtott be.

Eredményes pályázatot nyújtottunk be „Robotika szakkör és tehetségnap” címmel a Wekerle Sándor Alapkezel?höz, melynek révén 1.000.000 Ft támogatást nyert iskolánk. (NTP-KTMK-11-0068.)

A Nemzetközi Magyar Matematikaversenyhez 2.000.000 Ft minisztériumi és 500.000 Ft részönkormányzati támogatást kaptunk.

A TÁMOP 3.1.3 – 10/2 jel? sikeres pályázat eredményeként 215 millió Ft támogatást nyert el a fenntartó természettudományos laboratórium iskolánkban történ? kialakítására és a hozzá kapcsolódó szakmai fejlesztésekre.

A Városi Támogatási Programból 100.000 Ft-ot pályáztunk az országos robotversenyünk lebonyolításához.

4.000.000 Ft érték? támogatást nyertünk a TÁMOP-3.1.7-11/2 jel? „Referencia intézményi szerepkörre történ? felkészülés a kecskeméti Bányai Júlia Gimnáziumban” cím? pályázatunkkal.

A Szegedi Tudományegyetem Természettudományi és Informatikai Kara Kutatóiskola pályázatán iskolánk 50.000 Ft támogatást nyert.

Folyamatban van a TÁMOP 3.4.3 – 11/2 jel? Iskolai tehetséggondozás cím? pályázatunk, mellyel 20.000.000 Ft támogatást szeretnénk elnyerni.

 



A tehetséggondozáshoz kapcsolódó

rendezvények, programok

 

 

Id?pont

Rendezvény, program

2011.10 – 2012.03.

Bányais pontszerz? verseny 3 – 4. osztályosok számára (4 + 1 forduló)

2011.09.23.

Robotos diákjaink programvezet?ként részt vesznek a Kutatók éjszakája programján

2011.10.11.

Iskolai m?fordító verseny angol nyelvb?l

2011.10.18.

Iskolai m?fordító verseny német nyelvb?l

2011.11.12.

Diákjaink részvétele a Hlavay József Országos Környezettudományi és M?szaki Diákkonferencián az Ember és energia szekcióban

2011.12.08.

„Meet the Scientist” – dr. Röst Gergely matematikus el?adása és természettudományos bemutató program

2011.12.16.

Vállalkozónak születni kell.” – a Demokratikus Ifjúságért Alapítvány vitanapja

2012.02.17.

Zrínyi Ilona Matematikaverseny iskolánkban

2012.03.14 – 18.

XXI. Nemzetközi Magyar Matematikaverseny iskolánk rendezésében

2012.03.31.

Kalmár László Matematikaverseny iskolánkban

2012.04.05.

Zrínyi Ilona Matematikaverseny országos dönt? iskolánkban

2012.04.21.

III. LEGO Robotprogramozó Országos Csapatverseny iskolánk rendezésében

 

 

A 2011. évi kompetenciamérés eredményeinek

értékelése, feladatok

A Tanulási környezet jelentés alapján:

az iskola épületének állaga közepes (ez a budapesti és megyeszékhelyi iskolák 55 %-ában van így);

felújítási munkák az utóbbi 10 évben nem folytak (ez a budapesti és megyeszékhelyi iskolák 75 – 80 %-ára jellemz?);

a tanulók családjának anyagi és szociális helyzete romlott (az el?z? évi 8,66-os index 7,23-ra csökkent) – ez a mutató a városi és megyeszékhelyi gimnáziumok átlagánál kicsit magasabb, de a budapesti gimnáziumok átlagát nem éri el – lényeges a csökkenés, mint tendencia;

a tanulási nehézséggel küzd? tanulók arányából képezett index iskolánkban 1,96, ami magasabb mindegyik összehasonlítási csoport indexénél (az országos átlag konfidencia intervalluma 0,93–1,16, a megyeszékhelyi gimnáziumoké 1,12–1,44, a budapestieké 0,51 – 1,07). Ennek alapvet? oka, hogy a 10. évfolyamon 2 f?, a 6. évfolyamon pedig 1 f? BTMN-es tanuló vett részt a mérésben;

kiemelt figyelmet érdemel, hogy a fegyelemre vonatkozó index értéke -4, a motivációra vonatkozó index 2. Erre fokozott figyelmet kell fordítani annak ellenére is, hogy a mérés kapcsán az erre vonatkozó adatok szubjektív megítéléseken is alapulnak (vagyis ha magasabb az elvárás, akkor alacsonyabb értéket kapott ez a terület az értékeléskor).

Az Összefoglaló jelentés alapján:

A telephely létszámadatai csak annyiban érdekesek, hogy családi háttér indexe (CSH-indexe) elegend? számú tanulónak van, így a részletes elemzésben figyelembe tudták venni ezt is, illetve jelzi, hogy az egyes évfolyamokon 1–2 hiányzó tanuló volt a méréskor.

Fontos megjegyezni, hogy a 6. évfolyamon viszonylag alacsonyabb (77,6 %) azoknak a tanulóknak a száma, akik CSH index-szel rendelkeznek, vagyis értékelhet? módon kitöltve visszahozták a háttér kérd?ívet. (a 8. és a 10. évfolyamon 94 – 95 %).

Az átlageredmények táblázataigen szép képet mutat. Az összehasonlításban az országos átlaghoz, a nyolcosztályos gimnáziumok átlagához és a nagy nyolcosztályos gimnáziumok (legalább 108 tanuló a három évfolyamon) átlagához hasonlítják a mi eredményeinket. Mindegyikt?l szignifikánsan jobb eredményt értünk el.

A telephely eredménye a tanulók CSH-indexének tükrében táblázat azt mutatja, hogy ha az ország összes iskolájában a mi diákjainknak megfelel? CSH-indexszel rendelkez? diákok eredményeit nézzük, akkor minden évfolyamon mindkét kompetenciaterületen szignifikánsan jobb eredményt értek el diákjaink. A nyolcosztályos gimnáziumokhoz viszonyítva matematikából a 8. és 10. évfolyamon valamint szövegértésb?l a 6. évfolyamon a képzési forma alapján elvárható eredményt érték el diákjaink, matematikából a 6. és szövegértésb?l a 8. és 10. évfolyamon pedig jobbat.

A telephely eredményei a tanulók korábbi eredményének tükrébentáblázat szerint a tényleges eredmény az országos eredmények alapján várhatónál jobb (kivéve a 8. évfolyamon a szövegértés eredményt, ahol a várhatóval megegyezik), a nyolcosztályos gimnáziumok várható eredményével általában megegyezik, kivéve a 10. évfolyamon a szövegértést, ami a várható eredménynél jobb. Összességében a tanulók korábbi eredménye alapján elvárható, vagy annál jobb teljesítményt produkáltak diákjaink.

A telephely eredménye az eddigi kompetenciamérésekbentáblázataazt mutatja, hogy matematikából a 2011. évi 8. évfolyam gyengébb eredményt ért el, mint a 2010. évi 8. évfolyam, valamint szövegértésb?l a 6. évfolyam gyengébb eredményt ért el, mint a 2008. és a 2009. évi. Ugyancsak szövegértésb?l a 8. évfolyam eredménye viszont jelent?sen jobb, mint a 2010. évi évfolyamé. Ezek az összehasonlítások viszonylag keveset jelentenek, hiszen a különböz? évfolyamok összetétele jelent?sen különbözhet. Ugyanakkor nem tapasztalható tendenciaszer? javulás vagy romlás az évfolyamok között.

Az alapszintet el nem ér? tanulók aránya táblázat azt mutatja, hogy a 8. évfolyamon matematikából volt 3 %-nyi (2 f?) olyan tanulónk, akiknek képességszintje nem érte el az alapszintet. (Egyikük jelenleg már külföldön tanul.)

Az iskolánk eredményénél szignifikánsan jobb eredményt elért telephelyek száma:

 

 

Évf.

Jobb eredményt elért telephelyek száma (összes telephelyek száma)

 

Országosan

Nyolcosztályos gimnáziumok között

Nagy nyolcosztályos gimnáziumok között

Matematika

6.

21 (2710-b?l)

5 (89-b?l)

1 (33-ból)

8.

50 (2790-b?l)

12 (93-ból)

7 (33-ból)

10.

24 (1670-b?l)

9 (87-b?l)

5 (32-b?l)

Szövegértés

6.

7 (2710-b?l)

6 (89-b?l)

2 (33-ból)

8.

9 (2790-b?l)

4 (93-ból)

2 (33-ból)

10.

14 (1670-b?l)

7 (87-b?l)

3 (32-b?l)

 

 

Az egyes képességszinteken lév? tanulók aránya:

 

 

 

Évf.

Az adott képességszinten lév? tanulók aránya (%)

 

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Matematika

6.

0

4,5

38,8

38,8

13,4

4,5

8.

1,5

1,5

13,6

43,9

30,3

9,1

10.

0

0

3,1

33,8

38,5

24,6

Szövegértés

6.

0

4,5

26,9

49,3

10,4

9,0

8.

0

0

6,1

16,7

63,6

13,6

10.

0

0

0

12,3

49,2

38,5

 

 

(A 6. évfolyamon a 3. képességszint, a 8. és 10. évfolyamon a 4. képességszint az alapszint.)

 

Feladatok:

A tanulók anyagi, szociális helyzete romlásának következményeire az iskolai nevelési-oktatási folyamatban fokozott figyelmet kell fordítanunk.

Er?sítenünk kell a tanulók motivációját, illetve a fegyelmet, ez segíthet az eredmények további javításában.

A felmérésekkor fokozott figyelmet kell fordítanunk a szül?i kérd?ívek begy?jtésére, ez alapozhatja meg a CSH-index teljesebb kör? értékelését, az eredmények kiértékelésekor a figyelembe vételét.

Az egyes évfolyamok átlagos eredményei jók, a figyelmet a pozitív és negatív irányban kiemelked? tanulókra kell fordítani.

=Az alapszintet el nem ér? tanulók (jelenleg már csak 1 f?), illetve a közvetlenül az alapszint feletti eredményt elér? tanulók felzárkóztatására, képességeinek fejlesztésére külön figyelmet kell fordítani.

=A kiemelked? képesség? tanulók további fejlesztése, számukra szakköri lehet?ségek biztosítása.

Az iskolai min?ségirányítási programhoz kapcsolódó intézkedési terv szerint a 2010. évi kompetenciamérés eredményét az I. félévi nevel?testületi értekezleten (2011. november 8.) dolgozta fel részletesen a testület. A 2011. évi mérés kiértékelése után a feladatok a tanévzáró értekezleten elfogadásra kerül? intézkedési terv részét képezik majd.

 

 

 

 

 

 


Intézkedési terv

a 2012/2013. tanévre

(az el?z? évben megfogalmazott célkit?zések megvalósításának folytatása, néhány új feladattal kiegészítve)

Az Intézkedési tervet a nevel?testület elfogadta, megállapodott abban, hogy ahol még szükséges, a következ? tanév elején a részleteket kidolgozza.

Határid? a részletek kidolgozására: 2012. szeptember 30.

Megvalósítás: 2012/2013. tanévt?l a határid?ig kidolgozott részletek alapján.

Felel?s: min?ségbiztosítási csoport

1.Díszítés, tisztaság

·Továbbra is kérjük és várjuk a szül?k segítségét a tantermek kifestéséhez

·A tantermekben a hátsó faliújság legyen informatív és esztétikus minden osztályban (pl. programok, kultúra). Az osztályf?nökök biztassák a diákokat erre.

·A tantermek napközbeni tisztaságára figyeljen minden szaktanár, ha szükséges, tegye szóvá az osztályban. Az elektronikus naplóba jegyezze be a kirívó rendetlenséget.

·Készítsünk pontozási rendszert az osztálytermek esztétikusságának értékelésére.

·Javítani kell az együttm?ködést a takarító céggel.

2.Személyes tör?dés

·Tudatosítani kell a tanulókkal, hogy a nevel?testület elvként vallja, hogy tanórákon és azon kívül is tör?dik a diáksággal.

·Felmérés a személyes tör?déssel kapcsolatosan (bels? kérd?ív alapján).

3.Fegyelmezettség

·A tantestületnek egységes alapelveket kell vallania e téren.

·Ezeket következetesen kell alkalmazni.

·Ugyanazon vétségért ugyanazt a büntetést kell adni.

·A magatartás és szorgalom elbírálásának elvi ajánlását mindenki ismerje, és lehet?leg tartsa szem el?tt az értékelésnél.

·A hiányzásokat precízen adminisztrálni kell és a törvényi kötelezettséget betartani.

·A tanulók fegyelmezettségével kapcsolatban sok probléma merült fel az utóbbi id?ben. A kollégák igen sok fegyelmezési módszert alkalmaznak. Munkaértekezleten folytatjuk a megbeszélést, a szükséges teend?k és a módszerek kidolgozását.

4.Érdekl?dés felkeltése

·Alkalmazzuk bátran továbbra is a motiváció érdekében a dicséretet, a pozitív meger?sítést, mint módszert. Még jobban hangsúlyozzuk azt az elvet, hogy ”Amit megtanulsz, azt nem vehetik el t?led”.

·Törekedjünk annak az érzésnek a megismertetésére, hogy a tanulás, a tudás örömet is jelenthet, okozhat.

·Továbbra is készüljenek fotók az eredményesen szerepl? tanulókról és a bejáratnál az „Akikre büszkék vagyunk” vitrinben kerüljenek bemutatásra eredményeikkel együtt.

·Ahhoz, hogy a diákság minél jobban elfogadja a követelményeinket, szembesíteni kell ?ket az érettségi utáni elvárásokkal (pl. elhelyezkedési lehet?ségek, problémák, pályakezdés, családalapítás nehézségei). Ehhez vegyük igénybe küls? el?adók segítségét is. Építsük be a témát az osztályf?nöki órákba, Bányais napba stb.

5.A kompetenciamérés eredményeinek vizsgálata

A kompetenciamérés eredményeit az érintett szakmák megvizsgálják, az eredményeket a nevel?testülettel ismertetik.

Határid?: 2013. február 28.Felel?sök: magyar és matematika munkaközösségek

A munkaközösségek megvizsgálják, hogy saját területükön a kompetenciamérés eredményib?l levonható következtetések milyen módon hasznosíthatók, milyen változtatásokra van szükség az egyes kompetencia területeken a fejlesztéshez.

Határid?: 2013. április 15.Felel?sök: minden további munkaközösség

6.A bels? mérések folytatása

Határid?:2013. június 15.Felel?s: munkaközösségek

7.A diákok elégedettségének mérése

A tanév végén készüljön felmérés arról, hogy a diákok mennyire elégedettek a tanév ?ket érint? programjaival, valamint a nyolc éves oktatás és nevelés kapcsán kérdezzük meg a végz?sök véleményét a nyolcosztályos képzésr?l, programról.

Határid?: 2013. június 20.Felel?s: iskolavezetés és min?ségbiztosítási csoport

 

 

Havi program

       június

nap  esemény  megjegyzés 
1.    
2.  Nemzeti összetartozás napja - megemlékezés 1. óra
3.     
4. Pedagógus Nap  
5.     
6.  Írásbeli érettségi dolgozatok megtekintése 7.30-15.30
7.     
8-15. Emelt szintű szóbeli érettségi vizsgák  
9.  5-11. évfolyam jegyeinek zárása  
10.    
11.    
12.    
13.    
14.    
15. Utolsó tanítási nap  
16.    
17.    
18.    
19. 12.A osztály szóbeli érettségi vizsgái  
20. 12.A osztály szóbeli érettségi vizsgái  
21. 12.B osztály szóbeli érettségi vizsgái  
22.

12.B osztály szóbeli érettségi vizsgái

Tanévzáró

 

18 óra

23.

12.B osztály szóbeli érettségi vizsgái, Előrehozott érettségi vizsgák

Beiratkozás

 
24. Előrehozott érettségi vizsgák  
25.    
26.    
27.    
28.    
29.    
30.    
     

 

Szülői Munkaközösség szervezeti és működési szabályzata

A Bányai Júlia Gimnázium Szülői Munkaközössége

szervezeti és működési szabályzata

 

1.A szülői munkaközösség létrehozása, jogszabályi és anyagi alapjai

1.1.A Bányai Júlia Gimnázium szül?i munkaközösségét a közoktatásról szóló 1993. évi LXXIX. törvény {Ktv.} 59. § (1) bekezdése alapján a Bányai Júlia Gimnázium tanulóinak szülei, gondvisel?i (a továbbiakban szül?k) alkotják. A szülők a szülői munkaközösséget jogaik érvényesítése, kötelességeik teljesítése érdekében hozták létre.

1.2.A szülői munkaközösség az egyesülési jogról szóló 1989. évi II. törvény 1.§-a alapján jött létre, amely szerint „…Az egyesülési jog alapján mindenkinek joga van arra, hogy másokkal szervezeteket, illetőleg közösségeket hozzon létre vagy azok tevékenységében részt vegyen.” A törvény 5.§-a szerint a szül?i munkaközösség nem minősül társadalmi szervezetnek (nincs szükség a cégbírósági bejegyzésére), tevékenységét jelen szervezeti és működési szabályzat alapján végzi.

1.3.A szül?i munkaközösségre vonatkozó jogszabályok:

-a közoktatásról szóló 1993. évi LXXIX. törvény,

-a nevelési–oktatási intézmények működéséről szóló 11/1994. (VI. 8.) MKM rendelet,

-az érettségi vizsga vizsgaszabályzatának kiadásáról szóló 100/1997. (VI. 13.) Kormányrendelet.

1.4.A szülői munkaközösség működésének anyagi feltételeit az iskola fenntartója a költségvetésben köteles biztosítani {Ktv. 102.§ (8)}.

 

2.A szülői munkaközösség tagsága, egyéni és szervezeti joggyakorlás

2.1.A szülői munkaközösségi tagság a tanulói jogviszonnyal automatikusan keletkezik, és a tanulói jogviszony megsz?űnésével automatikusan megszűnik.

2.2.A szülő ezen szervezeti és működési szabályzatnak megfelelően gyakorolhatja mindazokat az egyéni jogokat, amelyek őt mint a szülői munkaközösség tagját a közoktatási törvényből, annak végrehajtási utasításából, az iskola belső szabályzataiból valamint egyéb jogszabályokból eredően megilletik.

2.3.A szülői munkaközösség gyakorolja a közoktatási törvényben a szülői szervezetet megillető jogokat mindaddig, míg a Bányai Júlia Gimnáziumban másik szülői szervezet nem alakul. Másik szülői szervezet létrejötte esetén a szülőket megillető jogok gyakorlása a Ktv. 59.§ (2) bekezdése szerint történik.

 

3.A szülői munkaközösség adatai

A szervezet neve: Bányai Júlia Gimnázium Szülői Munkaközössége

Címe: 6000 Kecskemét, Nyíri út 11.

Képviselője: A választmány elnöke

 

4.A szülői munkaközösség feladata, szervezete, döntéshozatala

4.1.Osztály szülői munkaközösségek

4.1.1.Az egy osztályban tanuló diákok szülei osztály szülői munkaközösséget alkotnak. A szülői munkaközösség munkájában történő részvétel a szülő joga, ugyanakkor a szülő nem köteles részt venni a szülői munkaközösség tevékenységében.

4.1.2.Az osztály szülői munkaközösség feladata az osztályban tanuló diákok tanulmányi munkájának és közösségi tevékenységének támogatása, segítése, érdekeik képviselete, az osztály közösséggé válásának elősegítése. Az osztály szülői munkaközössége figyelemmel kíséri a tanulói jogok érvényesülését, a pedagógiai munka eredményességét.

4.1.3.Az osztály szülői munkaközössége együttműködik az iskolavezetéssel, az osztályfőnökkel, az osztály diákönkormányzatával.

4.1.4.Az osztály szülői munkaközösség gyakorolja mindazokat a jogokat, amelyeket az iskola szabályzatai számára biztosítanak, dönt saját programjáról, tevékenységéről, a szervezeti és működési szabályzat keretei között meghatározza szervezetét, vezetését, megválasztja képviselőit.

4.1.5.Az osztály szülői munkaközössége véleményt nyilváníthat, javaslatot tehet az iskola munkájával kapcsolatos bármely kérdésben.

4.1.6.Az osztály szülői munkaközösségének összehívását a megtárgyalandó téma megjelölésével az osztályban tanuló diákok szüleinek 20 %-a, az osztályfőnök, az iskolavezetés vagy az osztályban tanuló diákok 20 %-a kezdeményezheti. Az osztály szülői munkaközösségét a kezdeményezés alapján szorgalmi időszakban két héten belül össze kell hívni. Az osztály szülői munkaközösségét a munkaközösség választott vezetője vagy az osztályfőnök hívhatja össze.

4.1.7.Az osztály szülői munkaközössége akkor határozatképes, ha az osztályban tanuló diákok 2/3-ának a szülője jelen van. A szülői munkaközösség határozatait nyílt szavazással egyszer? többséggel hozza, a jelen lévő szülők diákonként egy szavazattal rendelkeznek.

 

4.2.Iskolai szülői munkaközösség

4.2.1.Az osztályok szülői munkaközösségei alkotják az iskolai szülői munkaközösséget. Az iskolai szülői munkaközösség élén a választmány áll. A választmány a szülői munkaközösség legfőbb döntéshozó, véleményező, javaslattevő fóruma. A választmányba az osztály szülői munkaközösségek saját döntésük alapján 1 – 3 képviselőt delegálnak. A képviselők az osztályban tanuló diákok szüleit képviselik.

4.2.2.Az iskolai szülői munkaközösség feladata az iskolai nevelő–oktató munka segítése, támogatása, az iskola és a szülők közötti együttműködés előmozdítása, részvétel a tanulók és a tanulói közösségek, a szülők és a szülők közösségei érdekeinek érvényesítésében, a szülői közösségeket megillető jogok gyakorlásában.

4.2.3.Az iskolai szülői munkaközösség nevében a választmány gyakorolja a szülői szervezetet megillető jogokat. A választmány jogainak gyakorlását átruházhatja a választmány elnökére, a választmány vagy a szülői munkaközösség valamelyik tagjára, kivételesen olyan külső személyre, aki nem tagja a szülői munkaközösségnek.

4.2.4.Nem ruházhatja át a választmány az iskola megszüntetésével, átszervezésével, feladatának megváltoztatásával kapcsolatos fenntartói döntéshez, az iskola szabályzatainak elfogadásához, valamint az igazgató megbízásához, megbízásának visszavonásához kapcsolódó egyetértési, véleményezési jogát. A szülői munkaközösség jogainak megsértése esetén törvényességi kérelemmel fordulhat a fenntartóhoz {Ktv. 84.§ (2)}. A törvényességi kérelem, illetve annak elutasítása esetén a bírósághoz fordulás jogát sem ruházhatja át a választmány.

4.2.5.A választmány döntési joga kiterjed saját szervezetére, működésére, valamint mindazokra a kérdésekre, melyeket jogszabály vagy az iskola belső szabályzatai a hatáskörébe utalnak.

4.2.6.A választmány véleményt nyilváníthat, javaslatot tehet az iskolai életet érintő bármely kérdésben, kérdést intézhet az iskolavezetéshez, a nevelőtestülethez.

4.2.7.Az iskolai szül?i munkaközösség választmánya szükség szerint, de évente legalább kétszer ülésezik. A választmány összehívását a választmány tagjainak legalább 20 %-a, legalább négy osztály szülői munkaközössége, a szül?k legalább 10 %-a vagy az iskolavezetés kezdeményezheti, az ülés napirendjének megjelölésével. A választmányt a kezdeményezés alapján szorgalmi időszakban két héten belül össze kell hívni. A választmányt az elnök az igazgató közreműködésével is összehívhatja.

4.2.8.A választmányi ülésen tanácskozási joggal vesz részt az igazgató vagy az iskolavezetés képviselője. A választmány üléseire meg lehet hívni az iskola bármely tanárát, bármelyik szülőt.

4.2.9.A választmány akkor határozatképes, ha legalább 11 szavazásra jogosult jelen van. A választmányi ülésen minden osztály képviselőjének és az elnöknek egy-egy (összesen 17) szavazata van. A választmány döntéseit nyílt szavazással, egyszer? többséggel hozza. Személyi kérdésekben a választmány dönthet a titkos szavazásról.

4.2.10.A választmányt az elnök vezeti. Az iskolai szülői munkaközösség elnökét a választmány választja négy évre. A választmány elnökére javaslatot tehet a szülői munkaközösség bármely tagja vagy az iskolavezetés. Több jelölt esetén az lesz a választmány elnöke, aki legalább 9 szavazatot kapott. Ha nincs ilyen jelölt, új jelölést és választást kell tartani.

4.2.11.A szülői munkaközösséget az elnök képviseli. A választmány egyes ügyekben mást is megbízhat a szülői munkaközösség képviseletével

4.2.12.A választmány üléseit az elnök, távolléte esetén az általa megbízott választmányi tag vezeti. A választmány üléseiről emlékeztető készül, amely tartalmazza a napirendet, a megtárgyalt kérdéseket, valamint a választmány határozatait. Az emlékeztetőt az ülést levezető elnök (vagy az általa megbízott, az ülést levezető választmányi tag) és egy választmányi tag hitelesíti. Az emlékeztető elkészítéséről az igazgató gondoskodik, egy példányát az iskola irattárában kell elhelyezni.

 

 

A szervezeti és működési szabályzatot a szülői munkaközösség választmánya 2006. október 12-én elfogadta.

 

 

Szenténé Tubak Klára

a szülői munkaközösség elnöke

A Szül?i Munkaközösség választmánya

A szül?i munkaközösség választmánya

2014/2015. tanév

Osztály

Szül?

Tanuló

11.B

Dr. Budavári Zsuzsanna (elnök)

Kasza-Tóth Anna

5.A

Demény Judit

Szabó Konrád

5.A

Árvainé Fazekas Mariann

Árvai Zita

5.A

Sz?cs Eszter

Kovács Hanna Enik?

5.B

Borza Beáta

Borza Botond

5.B

Golovics Andrea

Liszicsán Dávid Antal

5.B

Mátó Laura

Mátó Márk

6.A

Fertigné Gyenes Anett

Fertig Alexandra

6.A

Bokros Katalin

Bancsi Márk

6.B

Böd? Helga

Bugya Kamilla

6.B

Lantosné Kovács Tímea

Lantos Balázs

6.B

Piroskáné Szabó Krisztina Erzsébet

Piroska Ádám

7.A

Steigler Lászlóné

Steigler Ádám

7.A

Lakó Erika

Oltyán Kristóf

7.B

Herczegné Balanyi Anikó

Herczeg Zsanett

7.B

Csenki Csabáné

Csenki Csongor

7.B

Fazekas Erika

Kurucz István

8.A

Kovács Ágnes

Kovács Anna

8.A

Muháné Geitz Annamária

Muha Krisztina

8.A

Kovács Ildikó

Pusztai Petra

8.B

Budai Zsuzsanna

Igaz Bátor

8.B

Baloghné Szabó Anita

Balogh Gerg?

8.B

Hermann Károly

Hermann Péter Pál

9.A

Borkics Márta

Szedresi Luca

9.A

Berta Ildikó

Berta Luca

9.A

Fertigné Gyenes Anett

Fertig Attila

9.B

Sánta Gabriella

Narad Márton

9.B

Sebestyénné Végh Anikó

Sebestyén Anikó

10.A

Feketéné Réthey Gabriella

Fekete Réka

10.A

Buzásiné Ádám Erzsébet

Buzási Dániel

10.A

Dr. Kissné Szabó Anita Szilvia

Kiss Dávid

10.B

Józsáné Kovacsik Gabriella

Józsa Katalin

10.B

Pásztorkáné Garaczi Margit

Pásztorka Bea

10.B

Gömöri Ágnes

Király István Gábor

11.A

Csonkáné Panek Andrea

Csonka Marcell

11.A

Dr. Kelemen Edit

Bodonhelyi Anna

11.B

Baloghné Szabó Anita

Balogh Gréta Katalin

11.B

Bodorné Tavaszi Anita

Bodor Mónika

11.B

Dr. Budavári Zsuzsanna

Kasza-Tóth Anna

12.A

Kupa Tiborné

Kupa Dalma

12.A

Pongóné Kovács Erika

Pongó Gabriella

12.A

Steigler Lászlóné dr. Rédei Rita

Steigler Alida

12.B

Baranyi Éva

Zemplényi Réka

12.B

Ger?háziné K?míves Katalin

Ger?házi Gerg?

12.B

Vargáné Pulai Edina

Varga József

 

 

Matematika pontszerző verseny

2016-2017. tanév

Szervező tanár: Varga József
email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Versenykiírás

1. forduló Feladatok Megoldás Eredmények
2. forduló Feladatok  Megoldás  Eredmények
3. forduló Feladatok  Megoldás  Eredmények
4. forduló  Feladatok   Megoldás  Eredmények
döntő      

 Az előző év megoldásai

I. forduló     II. forduló     III. forduló     IV. forduló

Az előző év eredményei

BEISKOLÁZÁSI TÁJÉKOZTATÓ

A KECSKEMÉTI BÁNYAI JÚLIA GIMNÁZIUM

FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓJA a 2017/2018. tanévre

 

Iskolánk 1989 óta nyolcosztályos gimnáziumként működik. Kétosztálynyi tízéves kisdiák felvételét tervezzük a következő tanévben is. 4. osztályba járó gyerekek jelentkezését várjuk ebbe az iskolatípusba, ahol az elmúlt évben is több mint kétszeres volt a túljelentkezés. Elsősorban azok a diákok pályázhatnak eredménnyel, akik korosztályuknál érettebbek, jó adottságokkal, kreatív képzelőerővel és nagy szorgalommal rendelkeznek.

Nyolcosztályos gimnáziumi programunk a klasszikus gimnáziumok hagyományainak megfelelően felkészít az érettségire és a felsőfokú továbbtanulásra. Az induló két osztály közül az egyikben a tanulók a német, a másikban az angol nyelvet kezdik tanulni. A második tanult idegen nyelv az angol, német vagy francia nyelv lehet. A nyelveket, a számítástechnikát és a matematikát a diákok csoportbontásban tanulják, valamint a természettudományos tantárgyakból kísérletezéshez biztosítunk laboratóriumi órákat csoportbontásban. A 11. és a 12. évfolyamon emelt szintű érettségire felkészítő csoportokban magasabb óraszámban készülhetnek a diákok a továbbtanulásra.

A nyolcosztályos gimnáziumi képzésről és a felvételi eljárásról a szülők részletes tájékoztatást kapnak beiskolázási tájékoztatóinkon, melyeket az iskolában tartunk november 22-én 17.00 órától és 28-án 17.30  órától.

Az iskolában folyó munkával a nyílt napokon ismerkedhetnek meg november 14 – 18. között (ennek részletes programjáról a www.banyai-kkt.sulinet.hu honlapon vagy a 76/481–474 telefonszámon az iskolatitkárnál lehet tájékozódni), november 12-én 9-11 óra között pedig a TÁRT KAPU programban mutatjuk be iskolánk érdekességeit a diákoknak és szülőknek.

A felvételi eljárás rendje:

Iskolánk a 20/2012. (VIII. 31.) EMMI rendeletben foglaltaknak megfelelően a jelentkezők számára előírja az egységes követelmények szerint szervezett központi írásbeli felvételi vizsgát, és szóbeli meghallgatást is szervez.

Csak az jelentkezhet iskolánkba, aki részt vett a központi írásbeli felvételi vizsgán.

A jelentkezés módja:

         A központi írásbeli felvételi vizsgára december 9-ig lehet jelentkezni az általános iskolában vagy a Kecskeméti Bányai Júlia Gimnáziumban beszerezhető vagy az Oktatási Hivatal honlapjáról (www.oktatas.hu) letölthető jelentkezési lapon.

         A végleges jelentkezést az ugyanezen helyekről beszerezhető jelentkezési lapon kell benyújtani február 15-ig. A jelentkezési lappal egyidőben kell továbbítani a tanulói adatlapot a Felvételi Központnak Győrbe.

         A jelentkezőknek a jelentkezéskor be kell nyújtaniuk

=     a jelentkezési lapot, feltüntetve rajta a tanuló 3. osztályos év végi és 4. osztályos félévi eredményét

=     az írásbeli felvételi vizsga értékelő lapját.

A jelentkezéshez szükséges adatok:

Az iskola    neve: ................................................ Kecskeméti Bányai Júlia Gimnázium

                   címe: ................................................ 6000 Kecskemét, Nyíri út 11.

                   OM azonosítója:................................ 027 943

A tanulmányi terület kódja:................................. 0001 (nyolcosztályos gimnázium)

 

 

 

A felvételi részei:

Az írásbeli vizsgán a központi anyanyelvi és matematika feladatlapot oldják meg a tanulók. A dolgozatok értékelése a központilag kiadott útmutató alapján történik.

A szóbeli meghallgatás követelményrendszere:

Anyanyelv-szövegértés

 

Matematika

Szövegek szétválasztása,

összerakása

10 pont

 

Alapvető műveletek,

mértékegységek

8 pont

Szöveg felolvasása

5 pont

 

Logikai, kombinatorikai, geometriai és számelméleti feladatok

8 pont

Szöveg értelmezése

5 pont

 

Nehezebb logikai feladat

4 pont

A felvételi értékelése, a jelentkezők rangsorolásának módja:

Az írásbeli vizsgán és a szóbeli meghallgatáson elért eredmények alapján a táblázatban megadott módon számítjuk ki a tanuló felvételi pontját:

Hozott pontszám

a 3. oszt. év végi és a 4. oszt. félévi matematika osztályzat

10 pont

a 3. oszt. év végi és a 4. oszt. félévi magyar nyelv és magyar irodalom osztályzatok átlaga

10 pont

Az írásbeli vizsgán szerzett pontszám

A matematika központi írásbeli dolgozat pontszáma

50 pont

Az anyanyelv központi írásbeli dolgozat pontszáma

50 pont

A szóbeli vizsgán szerzett pontszám

Matematikából szerzett pontszám

20 pont

Anyanyelv – szövegértésből szerzett pontszám

20 pont

Összesen:

160 pont

A vizsgán nem felel meg, akinek összes pontszáma nem éri el a megszerezhető pontszám 60 %-át.

A felvételi sorrend kialakításánál azonos összes pontszám esetén a hátrányos helyzetű tanuló, majd a Kecskeméten lakó tanuló kerül felvételre. Ilyenek hiányában, vagy ha ezek alapján sem dönthető el a felvétel, a sorrendet az írásbeli vizsgán szerzett pontszám határozza meg, ha az is azonos, akkor a szóbeli vizsgán szerzett pontszám, ha pedig ez is megegyezik, akkor sorsolással kell dönteni a felvételről.  A sorsolásról az érintett tanulók gondviselői értesítést kapnak, a sorsoláson jelen lehetnek.

Sajátos nevelési igényű és beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő tanuló esetén kérjük, a jelentkezési laphoz csatolják a kedvezményhez, mentességhez szükséges szülői kérelmet és a szakvéleményt. Az iskola az írásbeli vizsgán, és a szóbeli meghallgatáson ezek alapján biztosítja az esélyegyenlőség megvalósulásához a feltételeket (többlet idő, eszközök, mentességek – mentesség esetén a felvételi pontok számítása arányosítással történik).

A felvételi eljárás határidői:

12. 09.

Jelentkezés az írásbeli felvételi vizsgára

01. 21. 10 óra

Központi írásbeli felvételi vizsga anyanyelvből és matematikából

(Helye: Bányai Júlia Gimnázium, Kecskemét, Nyíri út 11.)

01. 26. 14 óra

A központi írásbeli felvételi vizsga pótlásának időpontja

Kizárólag orvosi igazolással – egyéni program miatt NEM!

02. 09.

Értesítés a központi írásbeli felvételi vizsga eredményéről

02.15.

Jelentkezési határidő

02. 24. és 02.25. 8 óra

(pótnap: 03. 02. 14 óra)

Szóbeli felvételi vizsga

(Helye: Kecskeméti Bányai Júlia Gimnázium, Kecskemét, Nyíri út 11.)

03.10.

Az ideiglenes felvételi jegyzék nyilvánosságra hozatala

04.26.

Értesítés a felvételi eredményéről

Várjuk a tehetséges negyedik osztályos tanulók jelentkezését!

 

                                                                           A Kecskeméti Bányai Júlia Gimnázium Iskolavezetése

You are here: Home